Megvan a jegyed, de nem tudsz elmenni? Add el ezen az oldalon!

0 31,896

Idén március végén indult a Tickething nevű magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. A hazánkban hiánypótló szolgáltatás a nyár egyik legnagyobb durranása lehet, és ezt már egy befektető is felismerte: a Prosperitás Tőkealap közel 50 millió forintot fektetett a cégbe.

Alig több mint két hónap alatt már több száz regisztrált felhasználó vette igénybe a Tickething jegy újraértékesítő platformját. A gyorsan jött népszerűség nem véletlen: kivel ne fordult volna elő, hogy egy-egy koncertre, fesztiválra az utolsó pillanatban szeretett volna jegyet venni, vagy fordítva: feleslegessé vált belépőjét eladni. Eddig erre szervezetlen keretek között jórészt a közösségi média volt a kézenfekvő eszköz, ami az esetleges visszaélések kiküszöbölésére nem jelentett megoldást.

A Drukka Startup Stúdió „cégnöveldéjében” induló Tickething ezen a téren hoz óriási újítást: az online felületen bárki biztonságosan, ellenőrzött módon adhat el és vásárolhat magánszemélytől elektronikus belépőjegyet bármilyen eseményre, legyen az koncert, színház, fesztivál vagy akár sportesemény.

Régiós terjeszkedés a cél

Bár világszerte, főleg tőlünk nyugatra már több hasonló szolgáltatás is sikerrel működik – pl. Ticketbis, Seatwish, Viagogo – Magyarországon ezek a cégek nincsenek jelen, és a közép-kelet-európai régióban sem túl aktívak.

„A GB & Partners alapkezelő által menedzselt Prosperitás Proseed Közös Magvető Kockázati Tőkealap befektetéséből a szolgáltatásunk minőségét szeretnék továbbfejleszteni, illetve a következő másfél évben a régió további két országában szeretnénk megjelenni és jelentős piaci részesedést elérni. Középtávon pedig Közép-Kelet-Európa vezető jegy újraértékesítő portáljává válni” – fogalmazott Töreky Bence, a Tickething alapítója.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá