Új okos nyomtató alkalmazások a Samsungtól

0 31,187

A Samsung Electronics bemutatta két új, nyomtatókhoz fejlesztett applikációját. A Dynamic Workflow és a RemoteCall névre keresztelt alkalmazásokat arra tervezték, hogy növeljék a termelékenységet és csökkentsék a végfelhasználókra, illetve a szervizekre háruló működési költségeket.

A Dynamic Workflow és a RemoteCall a Smart UX Centerhez, a Samsung Smart MultiXpress multifunkciós nyomtatóinak Android-alapú felhasználói felületéhez fejlesztett kiegészítő alkalmazások. Ezek az új applikációk egyetlen lépésben látnak el összetett dokumentumkezelési feladatokat, és képesek távolról összekötni a nyomtatókat a szervizekkel, ezáltal időt takarítva meg a felhasználóik számára.

„A modern mobiltechnológiai megoldások széleskörű lehetőséget nyújtanak az irodai környezetben is. Erre a koncepcióra épül a Samsung új nyomtató ökoszisztémája is – mondta el David SW Song, a Samsung Electronics nyomtató megoldások üzletágának alelnöke – A Smart UX Center és a hozzá fejlesztett applikációknak hála a nyomtatók kompatibilisek az Android rendszerrel, ezáltal nagyobb mobilitást és összekapcsolhatóságot kínálva a felhasználóknak”

A Dynamic Workflow alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók munkafolyamatokat hozzanak létre, amiket testre is szabhatnak. Egyetlen folyamatba lehet tömöríteni például olyan összetett feladatokat, mint a szkennelés, az optikai karakterfelismerés és a dokumentumelosztás, amely a későbbi egyszerű elérés érdekében egyetlen érintéssel elmenthető és előhívható.

A RemoteCall egy olyan fizetős alkalmazás, amely a hiba távoli diagnosztizálása és elhárítása érdekében összeköti a nyomtatót a szervízzel. Távmenedzsment segítségével a szerviz munkatársai képesek vezérelni a Smart UX Centert, és útmutatást nyújthatnak a felhasználónak a hibaelhárítási folyamat során. Szükség esetén a probléma megoldása érdekében a szakemberek akár a PC-hez is tudnak kapcsolódni. A távoli eléréssel a kevesebb kiszállásnak köszönhetően nem csupán időt, hanem pénzt is spórolhatnak a végfelhasználók, illetve a Samsung viszonteladó partnerei is.

Az új alkalmazások főbb tulajdonságai:

  • Dynamic Workflow:

– Alkalmazások kombinációja: egy munkafolyamatban ötvözi több különböző alkalmazás funkcióit

– Megnövelt produktivitás: időtakarékos, gyors elérést biztosít, az egyszerű mentési lehetőség pedig növeli az iroda hatékonyságát.

  • RemoteCall:

– Screen control: a távoli elérés valós idejű probléma diagnosztizálást tesz lehetővé.

– On-Screen Drawing: a képernyőn való rajzolással a fontos pontok kijelölhetők, ezzel egyszerűbbé és világosabbá tehető a kommunikáció a felhasználók és a szerviz között

– Text chat: mobil chat lehetőséget kínál a szervíz munkatársaival

– Egyszerű kapcsolódás: egy 6 számjegyű kód beírásával egy lépésben lehet kapcsolódni, a kódot a szerviz center bocsátja ki

A Samsung minden hónapban új applikációkkal és widgetekkel bővíti a Smart UX Centert, amely a vállalat egyik kiemelt IoT (Internet of Things) projektje. A Smart UX Center célja, hogy a legújabb mobilpiaci fejlesztéseket az irodai munkafolyamatok szolgálatába állítsa, és tökéletesítse az irodai megoldásokat azáltal, hogy a felhasználók zökkenőmentesen tudják menedzselni feladataikat a különböző irodai eszközök között.

„A Smart UX Center által kínált élményt a felhasználók mobiltelefonjaira is kiterjesztettük, hogy a gyorsan terjedő BYOD (Bring Your Own Devices) trendet összeegyeztessük az egyre mobilisabb világgal – nyilatkozta SW Song, majd hozzátette – A nyomtatásra ma már ne egy irodához kötött, sokkal inkább egy bárhonnan megoldható tevékenységként tekintsünk!”

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá