Óriási siker volt a Samsung Nagy Ő Kereső játéka

0 914

A Samsung Nagy Ő Kereső közösségi média kampánya ezüst érmet szerzett a Fogyasztóközpontú hirdetések kategóriában a legjobb alkotásokat díjazó Hipnózis reklámversenyen. Az idén év elején futó, Valentin-napra készült Facebook aktivitás segítségével az egyedülálló embereknek lehetőségük nyílt arra, hogy néhány nap alatt megtalálják a Nagy Őt. A kampány 240 nevezésből került be a győztes pályamunkák közé, amelyeket neves hazai és külföldi zsűritagok értékeltek. A versenyen a Samsung Love Letters kampánya is shortlistre került.

„A Samsung hazánkban is nagyon komolyan veszi a közösségi médiában való jelenlétet: elsősorban az itthon szinte egyeduralkodó Facebook-on és a nemrég indított Instagram csatornánkon keresztül. A márkaépítésre, termékek bemutatására és az ügyfélszolgálatot érintő kérdések megválaszolására is kiválóan használható platformra alkottuk meg Nagy Ő kampányunkat. A zsűri által is elismerésben részesített ötlettel lehetőséget adunk az embereknek arra, hogy a Samsung és egy Galaxy Note 4-et használó fantomkép-rajzoló segítségével felkutassák a Nagy Őt. És nem hiába – az első titokzatos idegent kevesebb mint 72 óra alatt megtaláltuk!” – mondta Baradits Szilárd, a Samsung online marketingért felelős vezetője.

A Nagy Ő Kereső játékban bárki részt vehetett, aki korábban már megpillantotta feltételezett szíve választottját, de az ismerkedést elszalasztotta. Csupán annyit kellett tennie, hogy elküldte az illető személyleírását a Samsungnak, és a vállalat egy profi fantomképrajzoló és egy Galaxy Note 4 segítségével elkészítette a keresett személy portréját, majd megosztotta azt a hivatalos Facebook oldalán. Ezt követően a Samsung a rajongótáborával közösen kereste a titokzatos idegeneket. A Love Letters kampány szintén a Valentin-naphoz kapcsolódott és a személyes, kézzel írt üzenetekre hívta fel a figyelmet.

A Nagy Ő kampány ideje alatt a Samsung Facebook oldalán közel 6000 megosztás történt, több mint négyszer annyi komment érkezett és több mint 200 százalékos volt az oldal elérése. A játék során a Nagy Ő megtalálása mellett a vállalat egy Samsung Galaxy Note 4 okostelefont is kisorsolt.

A Samsung Nagy Ő Kereső és Love Letters kampányát a Leo Burnett ügynökség készítette el a Samsung Electronics Magyar Zrt. megbízásából.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá