A Samsung megnyitotta Smart és Prémium Megoldások Központját Szegeden

0 1,239

A Samsung Electronics Magyar Zrt. és a Szuper Elszo 57 Kft. az ügyfelek minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében megnyitotta Magyarország harmadik Smart és Prémium Megoldások Központját. Szegeden, a Tábor utca 3. szám alatt található üzletben magas szinten képzett szakemberekkel, Smart Home bemutatóteremmel, vásárlási lehetőséggel és egyedülálló szerviz szolgáltatásokkal várják az ügyfeleket.


A 140 nm-es szegedi Smart és Prémium Megoldások Központ prémium bemutatóterem, regionális ügyfélszolgálat, értékesítési pont és szerviz is egyben. A központban a fogyasztók nemcsak a Samsung legújabb mobil és képalkotási készülékeivel találkozhatnak, hanem számos háztartási készüléket – Eco Bubble mosógépet, hűtőszekrényt, klímaberendezést – és Smart TV-t is megtekinthetnek vásárlás előtt, azokat valóságos életterükben, egy modern, berendezett lakásban, működésük közben próbálhatják ki.

Dr. Facskó István, a Samsung Electronics Magyar Zrt. elnöke elmondta, hogy „az elmúlt években számos olyan ügyfélkiszolgálást érintő újítást és megoldást vezettünk be, amelyek segítséget nyújtanak a vásárlóinknak abban, hogy a szükséges technológiai ismereteket megszerezve a számukra legmegfelelőbb döntést hozhassák készülékvásárlásaik során. Modern ügyfélközpontú gondolkodásunkat évről-évre számos nemzetközi díj is elismeri, legutóbb tavaly év végén a ClientFirst, azaz a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban elnevezésű versenyben második helyezést értük el CallCenter kategóriában, míg az Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a dobogó 3. helyén végeztünk.”

A Samsung ügyfelek maximális kiszolgálását teszik lehetővé a vállalat olyan virtuális szolgáltatásai is, mint például a Video-Web Chat, amely a Samsung.com oldalon érhető el. A Samsung a Smart TV-vel rendelkező ügyfeleinek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken. A „távoli” technikai support megoldás, amely európai országok közül Magyarországon a legnépszerűbb, már a Samsung okostelefonokra is elérhető.

A Samsung nyitási akcióval is kedvez ügyfeleinek, akik minden készülékvásárlásnál plusz 1 vagy 2 év kiterjesztett jótállást kapnak ajándékba. A kiterjesztett jótállás az akció lejártát követően kártya formájában, kiemelt szolgáltatásként továbbra is elérhető lesz. A szegedi Smart és Prémium Megoldások Központ a Samsung harmadik ilyen létesítménye a budapesti és a győri központ mellett, és a vállalat további központok megnyitását tervezi Magyarországon – a következő állomás Pécs lesz.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá