Érkeznek a hirdetések a Google Play Áruházba

0 2,230

A Google hamarosan egy új hirdetési opciót kínál majd azoknak a fejlesztőknek, akiknek az alkalmazásuk a Google Play Áruházban található. A keresőóriás hirdetési szolgáltatása a világon az egyik legnépszerűbb, melyet a hirdetők is előszeretettel használnak. A cég természetesen folyamatosan azon dolgozik, hogy saját szolgáltatásaiban is elérhetővé tegyék. A Google legújabb fejlesztésének köszönhetően pedig hamarosan felbukkannak majd a fizetett alkalmazások a Google Play Áruházban.

Úgy néz ki, hogy nemsokára a Google Play Áruházba is betörhetnek majd fizetett alkalmazások. Az alkalmazásbolt jelenleg több, mint 1 milliárd felhasználó számára érhető el több mint 190 országban. A fejlesztők száma pedig rohamos ütemben nő, akik egyre jobb és jobb alkalmazásokat fejlesztenek. A keresőóriás a tavalyi évben több mint 7 milliárd dollárt fizetett ki a fejlesztőknek és ez a szám egyre csak nő. A Google viszont most egy olyan lehetőséget szeretne a fejlesztők kezébe adni, amivel segítenek a potenciális új felhasználók becserkészésében.

Google Play ads

A Google legújabb fejlesztésének eredményeképp, ha egy címszóra rákeresünk majd a Google Play Áruházban, akkor a találati lista élén egy fizetett alkalmazás fog majd megjelenni. A Google Kereső szolgáltatásában ez már évek óta remekül funkciónál, így eljött az idő, hogy itt is bevezessék ezt. Ez az új funkció nagy segítség lehet azoknak a fejlesztőknek, akik szeretnék az alkalmazásukat népszerűsíteni. Ez persze jelenleg még csak teszt jelleggel üzemel, és csupán egy kísérleti csoport számára fognak megjelenni a hirdetett alkalmazások, és ha pozitívak lesznek a visszajelzések, akkor szélesebb körben is útjára indíthatják ezt a lehetőséget.

Forrás: Android Developers Blog

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá