Reklámosoknak jöhet jól az új Samsung Signature TV

0 3,564

Múlt héten a Samsung Monacóban rendezte meg a 2015-ös EU-s fórumot. Ezen a rendezvényen jelentették be, hogy a Samsung piacra dobta a SMART Signage televíziók második generációjának képviselőjét, az RH55E-t, amelyet a hatékony üzleti kommunikációhoz terveztek. A szimmetrikus, vékony keretes dizájnjával az 55-hüvelykes RH55E LED kijelző még jobb minőséget és beépített tartalomkezelő rendszert (CMS) kínál, s a tökéletesen személyre szabható reklámozási lehetőségek révén igazi ösztönző lehet a vállalat ügyfeleinek számára. Az RH55E tartóssága és kibővített hároméves garanciája révén a kereskedelmi felhasználásra szánt SMART Signage TV a legkülönbözőbb szakmai területeken is megfelel a vállalatvezetők szükségleteinek és céljainak.

Az első generációs, 48 hüvelykes RM48D Smart Signage TV egy forradalmian új all-in-one digitális tartalomszolgáltató megoldás. A digitális kijelző információközlő és reklám funkcióit az élő tévéadásokkal ötvöző RM48D lehetővé teszi a vállalkozások számára a különféle személyre szabott, áruházon belüli reklámanyagok sugárzását, valamint a reklámoknak és a szórakoztató, illetve multimédiás tartalmaknak az együttes használatát. A megbízható és tartós RM48D-t úgy tervezték, hogy a hét minden napján akár 16 órán át is folyamatosan üzemképes lehessen. Sajnos egyelőre a Samsung nem közölt róla hivatalos képet, amint ez megtörténik, frissítjük cikkünket.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatója. Újságíró, grafomán, marketing és médiahacker.

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá