A K&H Bank elképesztő összeget költ digitális fejlesztésre

1 2,584

A K&H Bank a következő három évben 6 milliárd forintot költ digitális fejlesztésre, hogy a szolgáltatások alkalmazkodjanak az átalakuló bankolási szokásokhoz. A fejlesztést az indokolja, hogy minden 10. ügyfél – főleg a 30 évnél fiatalabbak – már kizárólag a digitális megoldásokat választják pénzügyeik intézésére egy felmérés szerint, és 40 százalék körüli azok aránya, akik hagyományos és digitális csatornákon keresztül is bankolnak.

A rutinfeladatok intézése miatt, mint az átutalás vagy az egyenleglekérdezés, ma már egyre kevesebben mennek be a bankfiókba. Ehelyett kényelmesen, otthonról vagy út közben a mobil eszközeiken intézik pénzügyeiket az ügyfelek. Ezt sok esetben a bankok kedvező tarifákkal is honorálják.

A közlemény idézi Bába Ágnest, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettesét, aki elmondta: a bank 2013-ban indította el ingyenesen letölthető mobilbank alkalmazását, mely navigációval kiegészített ATM-, fiók- és széfkereső szolgáltatással jár együtt. Az applikációt 68 százalékban Androidos készüléken használják az ügyfelek, 32 százalékuk pedig iPhone-on használja az alkalmazást – tette hozzá.

A bank országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat, több mint 4000 munkatársa van. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.

A bank saját tőkéje a szeptember végén zárult harmadik negyedévben 172 milliárd forint volt, mérlegfőösszege 2 733 milliárd forint, adózás utáni vesztesége 24,8 milliárd forint volt a nemzetközi pénzügyi jelentési szabványok (IFRS) szerint konszolidált, nem auditált adatok szerint.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 hozzászólás

  1. Magyarország egyik, ha nem a legjobb bankja a K&H. Kulturált, kellemes környezet, jól felkészült, ügyfélbarát ügyintézőkkel találkoztam. Jómagam már az előző bankomnál is internetes ügyintézést használtam, ám itt ez a szolgáltatás is nagyon egyszerűen kezelhető, ügyfélbarát.
    pl: saját ATM készülékükben nem volt felvehető pénz. A másik banknál felszámított készpénzfelvétel díját jóváírták a számlámon. Sok sikert a fejlesztésükhöz.

Szólj hozzá