Ismét kreatívan szólt be a Samsung az Apple-nek

0 946

Az Apple mérnökei pár hete saját önszántukból akasztottak a brandre céltáblát, amikor bemutatták az iPhone 6 Plus-t. Nyilván nem volt mást tenni, hiszen a felhasználói igények megkövetelik a phabletet, még akkor is, ha az almás vállalatnál azt vallották éveken keresztül, hogy a nagyobb telefonnak semmi értelme. Az Apple évekig rugózott azon, hogy a Samsung másolt, most pedig a dél-koreai vállalaton a sor, hogy viszonozza a sok kedvességet. Hirdetésben szóltak be roppant kreatívan az iPhone-nak.

A PhoneArena egyik olvasója küldte el azt a képet, amiben látható, hogy egy helyi újságban a Samsung a Galaxy Note 4-et reklámozza egy kicsit rendhagyó formában. A grafikán látható a Galaxy Note 4 és néhány specifikáció a készülékről. Alatta pedig: Íme egy kis előny az iPhone 7-nek.

Az Apple-re néhány éve már rájár a rúd. Sajnálatos módon eddig szinte az összes készüléknél volt valami probléma. Az iPhone 4 esetében Antennagate-ként híresült el az, hogy egyes készülékek elvesztették a térerőt, ha a felhasználók megfogták. Az iPhone 5 kerete nagyon erősen kopott, s a telefonok pár hét múlva úgy néztek ki, mintha évek óta gyűrték volna őket.

Jelenleg pedig az iPhone 6 Plus-nál jelentkezik az a probléma, hogy néhány telefon meghajlik a zsebben. A #Bendgate a Samsung marketingeseinek (és az internetezők egész hadának) fantáziáját megmozgatta, melyről mi is beszámoltunk. Szerinted még mindig az Apple a világ leginnovatívabb vállalata?

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá