Kegyetlenül beszólt a Samsung az Apple-nek

2 4,915

A Samsung egy új – és igazán találó – reklámot mutatott be a tegnapi nap folyamán. A friss mozgóképes anyagban felhívják a figyelmet arra, hogy a legnagyobb konkurens, mintha másolt volna a Samsungról. Érdekes, de az Apple mindig azt kommunikálta, hogy a Samsung nagyobb telefonjainak semmi értelme. Úgy látszik, megváltozott a véleményük.

A Samsung már 2012-ben látta, hogy szükség van nagyobb kijelzős telefonra, s ekkor hívta életre az igazi phablet kategóriát. Akkoriban az Apple felhasználók – és maga a vállalat ikonikus vezetői – jókat nevettek azon, hogy a dél-koreai cég mérnökei mennyire idióták, mivel “tepsi méretű” készüléket dobtak a piacra. Nos, az igények a Samsungot igazolták. Így az Apple pár napja bejelentette az iPhone 6 Plus-t.

Bár, mi kifejezetten nem kedveljük a sárdobálást, érdekes módon semelyik Apple oldal nem mondta azt, hogy az almás vállalat bizony most koppintott. Vagy ezzel csak akkor divat dobálózni, ha a konkurens vállalat csinálja? A Samsung legújabb reklámja megmutatja, hogy a nagyobb kijelző azért jobb, mert életre kelti az S Pen-t és megoldható az egyik leginkább hasznos funkció, a Multi Window.

Nem csak a Samsung, hanem a Sony, az Asus és a HTC is gúnyolta maga módján az Apple-t, hiszen Cupertinóban az innováció odalett.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatója. Újságíró, grafomán, marketing és médiahacker.

2 hozzászólás

  1. Azt ugye vágjátok h tavaly az iPhone csak a debütáló 7végéjén 9 millió darabban lett értékesítve világszerte idén 10 felett lesz.. Ennek tükrében az előrejelzett 11 milliós idei évi note, és note edge sales elég viccesnek tűnik. Ennyire nem érdekli már a világot a samsung? Nekem az is fura h a két új készüléküknek a bejelentésük óta nulla a visszhangja. Csak a tech sajtóban lehet olvasni róluk. Ellenben az iPhone-t ekéző reklàmjaikról mindenki beszél, elmentünk egy rossz irányba gyerekek? A szomszéd lova is dögöljön meg alapon? ( úgysem fog ) A sok lehúzó reklám helyett inkább azon kellene dolgoznia a húzott szemű PR csapatnak h minél jobban feltornázza az eladásokat… Szerintem.

Szólj hozzá