Már félmilliónál jár a Galaxy Gear

0 716

Az idei év első három hónapját tekintve, mintegy 500 ezer darab talált gazdára a Samsung első generációs okosórájából.

A globális okosóra piac 71 százalékát uralja a dél-koreai gyártó, míg legnagyobb vetélytársának címére ilyen téren továbbra is a Sony pályázhat – derült ki a Strategy Analytics legfrissebb kutatási eredményeiből, melynek kapcsán arról is beszámolt az elemzőcég, hogy a Samsung az idei év első három hónapját felölelő időszak alatt már több félmillió darabot értékesített az első generációs Galaxy Gear órájából.

Arra vonatkozóan, hogy ugyanezek az adatok miként alakulnak a Gear 2 és Gear 2 Neo szemszögéből, egyelőre nem tudni, hiszen a gyártó hivatalosan áprilisban tette őket elérhetővé, így azok eladási mutatói feltehetően csak az elkövetkezendő hónapokban kerülnek nyilvánosságra.

A nem túl távoli jövő azonban a többi gyártó szempontjából is igencsak izgalmakkal teli időszaknak ígérkezik, már csak azért is, mert rövidesen az LG és a Motorola is belevág a Google Android alapokon működő Android Wear típusú okosóráinak fejlesztésébe, ahogy a Samsung is.

A Galaxy Gear kapcsán ráadásul nem árt tudni, hogy a dél-koreai állítólag már most azon mesterkedik, hogy miként ültesse át újgenerációs okosóráinak operációs rendszerét a régebbi készülékekbe, mely az eddig megjelent információk szerint remekül halad. Aki tehát eddig a frissítésen aggódott, az most már megnyugodhat.

Ti vásároltatok az újabb okosórákból?

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá