USA: androidos tablet? Akkor Samsung

1 1,007

A táblagépek piacán eddig kevésbé számított domináns szereplőnek a dél-koreai gyártó, de egy új kutatás ennek ellenkezőjét kezdi felfedezni.

Az amerikai tablet tulajdonosok internetezési szokásait vizsgálta a Chitika nevű piackutató cég. Pontosabban arra voltak kíváncsiak, hogy a szóban forgó területen élők milyen táblagépről böngészik a netet, legyen szó chatelésről vagy csak egy rövid videó megtekintéséről a Youtube-on.

Az általuk közzétett adatok szerint az androidos tablettel rendelkezők között túlnyomó részt a Samsung márkajelzésű a népszerű: az USA-beli felhasználók főként a dél-koreai gyártó eszközeivel szörfölnek a net hullámain. A kutatásból az is kiderült, hogy a Samsungnak most először sikerült előnyhöz jutnia az érintett területen a Kindle saját táblagépeivel szemben: az Amazontól származó gépek a korábbi adatok szerint 7,4 százalékot tudhattak magukénak, a mostani időszakban viszont 6,1 százalékra csökkent az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó vállalat ez irányú részesedése.

A táblagép-piac legfelső lépcsőfokát nem túl meglepő mód az internetezés szempontjából (is) még mindig az Apple uralja a maga 77,2 százalékos eredményével.

A mobilok eladásának tekintetében azonban nincs különösebb változás: a Samsung elsöprő előnnyel vágtat az élmezőnyben, a gyártó ráadásul az idei első negyedévben jóval több telefont értékesített, mint az Apple, az LG, a Huawei, és a Lenovo együtt.

(kép: macomtech)

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 hozzászólás

Szólj hozzá