Infografika: néhány Samsung termék, mely soha nem lesz itthon kapható

0 867

A közgazdaságtanban és a marketingben a “product differentiation” stratégiát akkor alkalmazzák, ha az adott terméket, szolgáltatást vagy folyamatot meg akarják másoktól különböztetni, ezáltal vonzóbbá tenni azt egy adott célpiacon élőknek. A cégek számára ez nagyon fontos, ugyanis ez mutatja azt, hogy hajlandóak figyelni az embercsoportokra és a különböző kultúrára.

Nem titok, hogy a Samsung kiemelt figyelmet szentel arra, hogy a különféle régiók igényeit kielégítse. Ennek bemutatása érdekében a Samsung Tomorrow készített egy infografikát, ahol azt láthatod, hogy néhány termékük bizony egyedi, s az csak az adott piacon kapható. Ilyen a speciális mosógép, a hűtő, vagy éppen a szagtalanító kapszula.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá