Föld Órája: kapcsold ki a telefonod és inkább szeretkezz

0 728

Ma van 2014 márciusának utolsó szombatja, ami azt jelenti, hogy ismételten megrendezésre kerül a Föld Órája. A globális kezdeményezést sok cég kihasználja marketingkommunikációja során. Ilyen például a Durex is, mely arra buzdít mindenkit, hogy amikor sötétségbe borul a környék, szeretkezzünk. Ugyanis világosban nem igazán foglalkozunk egymással.

Már számtalan tanulmány bebizonyította, hogy a digitális eszközök (táblagépek, okostelefonok) elterjedésével a személyes kapcsolatok egyre inkább háttérbe kerülnek. A Durex legújabb kampánya, a TurnOFFtoTurnOn pont ezt a jelenséget helyezi egy kicsit más kontextusba. A Föld Órája alkalmából készített mozgóképes anyagban párokat láthatunk, akik nem igazán foglalkoznak egymással, mert inkább a kütyüket nyomogatják. A helyzet súlyosságát talán az a részlet jellemzi leginkább, mikor a vélhetően friss házasok inkább részesítik előnyben a telefonjukat, mint a másik félt. Azonban amikor a fények elalszanak…

[information]A Föld Órája egy világméretű önkéntes kezdeményezés, amely megpróbálja felhívni az emberek, vállalatok, intézmények, kormányok figyelmét a környezetszennyezés és a túlfogyasztás okozta problémákra. Az akció keretében arra kérik a résztvevőket, támogatókat, hogy minden év márciusának utolsó szombatján este világszerte kapcsolják le egy órára a fölösleges világítást és áramtalanítsák a különféle elektromos készülékeket – olvasható az akciót kezdeményező a WWF weboldalán[/information]

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá