Beindulnak a reklámok az Instagramon

0 502

Megkötötte a felületén megjelenő reklámhirdetésekre vonatkozó első nagyobb szerződését az Instagram.

100 millió dollárról szóló szerződést írt alá az Instagram nemrég az egyik legnagyobb hirdetési vállalattal, az Omnicommal – írja az Ad Age. A megállapodás értelmében a tengerentúli kreatív ügynökség lehet az első azon cégek között, amelynek márkái, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások reklámjai megjelennek majd a képmegosztó felületén. A Facebook bár elismerte a partnerséget, arra a kérdésre, miszerint az Omnicom évente 100 millió dollárt fizetne a közösségi oldalnak azért, hogy az Instagrammon hirdethessen, nem kívánt válaszolni.

A Facebook szerint egy izgalmas és új fejezet kezdődik a népszerű képmegosztó életében, hozzátéve, nem akarnak változtatni a korábban ismertetett promóciós stratégián. Azaz, az Instagramon egy-egy kép, videó között időnként felbukkanó hirdetések száma továbbra is korlátozott marad.

Az immár Facebook tulajdonban lévő Instagram tavaly novemberben kezdte meg a szolgáltatás felületén megjelenő szponzorált posztok tesztelését. Arra vonatkozóan továbbra sincs információ, hogy pontosan mikor jelennek majd meg az első valódi hirdetések.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hasonló bejegyzések

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá