Kifigurázta a Samsung az iPad Airt, a Galaxy Tab Pro 10.1 reklámjában

4 2,044

Azt már pár hete tudjuk, hogy a Samsung legújabb táblagép sorozata a Galaxy Tab Pro nagyon jóra sikeredett. Ez a dél-koreai vállalat előtt sem titok, éppen ezért komoly offenzívát indítottak az Apple iPad Air ellen. Meg is tehetik, ugyanis szinte minden paraméterben legyűri a konkurenst. Egyedül az ára az, ami gátat szabhat a komoly terjedésnek, igaz a kiadott hivatalos reklámfilm nem erről szól.

A Samsung USA a mai napon megjelentetett a hivatalos YouTube csatornáján egy reklámot, mely kiparodizálja az Apple egekig magasztalt táblagépét, az iPad Airt. A marketingesek nem cicóztak, s az almás vállalat saját mozgóképes anyagát használták fel ahhoz, hogy bemutassák: a következő nagy dolog megérkezett. Még az év elején volt látható a Pencil fantázianevű Apple reklám, mely tényleg nagyon jóra sikeredett. A Samsung most ezt használta fel az élcelődéshez.

A videó elején csak egy ceruza látszódik. Utána megjelenik az iPad Air, majd a még vékonyabb Samsung Galaxy Tab Pro 10.0. Természetesen ezt ki is hangsúlyozzák. A reklám központi eleme az, hogy a Samsung Galaxy Tab Pro  10.0 segítségével elérhető a multitasking. Egyszerre két tevékenységet tudunk csinálni osztott képernyőn.

Kétségtelen: a Samsung Galaxy Tab Pro  10.0. sokkal jobb, mint az iPad Air. Alapból 0,2 milliméterrel vékonyabb, mint a cupertinói cég terméke, ráadásul a képernyője is sokkal élesebb. Azt pedig már nem is említjük, hogy az előzetes benchmark teszteken brutálisan jól szerepelt. A Samsung felnőtt a piacvezető szerephez.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

4 hozzászólás

  1. Ez ugye SamsungWORLD.hu?
    Márcsak a megállapítások miatt… Olyan irányított PR-osnak tünik, ami persze nem baj, csak kiváncsi vagyok, hogy a samsung a kivételesen nagy marketing budged-jével indított egy webes lapot, vagy ezek a hírek meggyőződésből, függetlenül íródnak?

Szólj hozzá