Digitális magazinokat ad ajándékba táblagépeihez a Samsung

0 987

A Samsung értékes hazai és nemzetközi magazin, valamint egyéb előfizetéseket ajándékoz a világ minden részén nagy sikert arató táblagépei tulajdonosainak.

Az IDC kutatása szerint 2013 negyedik negyedévében a táblagépek népszerűsége megközelítette a PC-két, hiszen összesen 76,9 millió darab fogyott belőlük mindössze 3 hónap alatt. A piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője a Samsung volt, amely az egy évvel korábbi időszakhoz képest 85,9%-kal több ilyen készüléket tudott értékesíteni. A KutatóCentrum 18-59 éves magyarországi internetezők körében végzett kutatása megerősíti a fenti tendencia hazai érvényességét: míg 2012-ben csupán a válaszadók 5, addig 2013 végére már több mint háromszor ennyien, a megkérdezettek 17%-a vallotta magát táblagép-tulajdonosnak.

A Samsung saját felmérése szerint a piac további növekedésének egyik kulcsa a hasznos, valódi hozzáadott értéket jelentő helyi tartalmak megjelenése lehet. Míg a világ több országában már számos magazin kínál különleges, digitális kiadásokat, addig hazánkban elsősorban az interakció nélküli, digitális „nézőkép” jellegű magazinok terjedtek el. A Samsung több magyarországi kiadóval szövetkezve ezért nem egyszerűen létrehozta a táblagépre optimalizált tartalmakat, hanem ingyenesen elérhetővé is tette azokat vásárlói számára.

A Joy, Éva és Men’s Health magazinok digitális kiadásaiból 6 hónapig érvényes, míg a Füles rejtvényújságból 2014. december 31-ig szóló előfizetést kap minden Samsung Galaxy Tab 3, Galaxy Note 8.0, Galaxy Note 10.1 (2014 edition), Galaxy TabPro és Galaxy NotePro tulajdonos. Hamarosan az új készüléket vásárlók előtelepítve találhatják meg a magazinokat a táblagépeiken, de addig is a régi és új táblagép tulajdonosok a Samsung saját alkalmazásboltjából, a Samsung Apps-ből tölthetik le ingyenesen.

A Samsung csúcskategóriás, Galaxy TabPro és NotePro családba tartozó táblagépeihez ezen felül számos további, angol nyelvű szolgáltatás is elérhető. Ezek közül a nemzetközi gazdaság iránt érdeklődőknek a 12 hónapos Bloomberg Businessweek+, az álláskeresőknek a 3 hónapos Linkedin Premium, míg a sportrajongóknak a 6 hónapos Livesports.tv előfizetés lehet a kedvence.

Kunos Balázs, a Samsung mobil és képalkotási divíziójának igazgatója elmondta: “A Samsung elkötelezett híve a digitális kultúra terjesztésének. Ennek része ez a kezdeményezés is, melynek keretében a magyar felhasználók digitális tartalomfogyasztási szokásait igyekszünk megváltoztatni, illetve valódi értéket jelentő előfizetéseket és szolgáltatásokat adunk a kezükbe.”

További információk itt: Samsung

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá