A Samsung a fogyasztók harmadik legkedveltebb márkája

0 779

Évekig az Apple vezette a Forrester elektronikai márkákra vonatkozó fogyasztói elégedettséget mérő tanulmányát, a trend azonban átrendeződni látszik.

Mennyire élvezhetők és mennyire hatékonyak az általuk nyújtott szolgáltatások, illetve kielégíti-e a fogyasztói szükségleteket az éppen elérhető kínálat? Ezen fogyasztói elégedettséget mérő kérdések alapján rangsorolja a Forrester az elektronikai vállalatokat, márkákat, melyben most is mintegy 7500 amerikai vásárlót kérdeztek meg. Az elemző cég legfrissebb tanulmánya meglepő piaci átrendeződésről tanúskodik.

Bár éveken keresztül az Apple vezette a Forrester listáját, az utóbbi évek történéseit figyelembe véve meglepő változásnak lehetünk tanúi – világít rá a témával kapcsolatos kutatásra a Wall Street Journal.

A kutatás eredménye szerint az Amazon lett a fogyasztók körében legkedveltebbnek számító márka a maga 91 pontjával, míg másodikként a Sony (83) ért célba. A harmadik helyen – meglepő mód – egyforma eredménnyel, fej-fej mellett végzett a Microsoft (82) és a Samsung (82), egyetlen ponttal lemaradva az ezüstéremről.

Utolsóként és ezzel sereghajtóként csupán az ötödik helyen sikerült célba érnie a cupertinoi óriásvállalatnak. Hiába, az eredmény úgy tűnik valamelyest összefüggésben van a Steve Jobs életrajzát is megíró Walter Isaacson legutóbb tett kijelentésével, miszerint az Apple innovációja mára jócskán alábbhagyott.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá