Eltűnnek a szponzorált történetek a Facebookról

0 995

Április 9-ével végleg eltűnnek a közösségi oldalról a korábban a legtöbb ellentmondást kiváltó szponzorált történetek névre hallgató hirdetések.

Facebook szempontból már egészen biztosan nem mondható unalmasnak a hét: a közösségi oldal nemrég saját hírolvasójával kapcsolatban került ismét reflektorfénybe, alig egy napja pedig futótűzként terjedt el a hír, miszerint a vállalat idei évre vonatkozó stratégiája között elsősorban az új, különálló mobilalkalmazások fejlesztése áll. (A Verge birtokába került névtelen információk szerint a Facebook ahelyett, hogy újabb funkciókkal pumpálná tele az eddig megjelent alkalmazásait, inkább újakat fejleszt.)

Az újabb bejelentés szerint pedig hamarosan eltűnnek, pontosabban megszűnnek a korábban a legtöbb ellentmondást kiváltó Sponsored Stories, azaz, a szponzorált történetek nevű hirdetések, amelyek folyamatosan megjelentek az üzenő falunkon, amikor egy ismerősünk belájkolta egy étterem, egy üzlet, vagy netalán egy bank oldalát.

A hivatalos közlemény szerint a Facebook április 9-én szünteti meg ezt a fajta hirdetési megoldását, aminek feltehetően a felhasználók mellett az oldal üzemeltetői is legalább annyira örülnek: mint ismeretes, a Facebookot korábban 20 millió dollárral büntették a szponzorált hirdetések ilyesfajta módja miatt.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá