A Samsung megbolygatná a tabletpiacot

0 716

A Samsung nem rendelkezik egyetlen ikonikus tablet branddel, ehelyett azt a stratégiát követte, hogy minél többféle modellt dobjon piacra. Ez úgy tűnik működik, mert  a vállalat folyamatosan növeli részesedését a tabletek terén.

Ezt mutatja az Onswipe legújabb felmérése is, ami szerint drasztikusan emelkedett a Samsung táblagépek használata az USA-ban. Az Onswipe látogatói körében 50%-kos volt a növekedés tavaly karácsonyhoz képest.

Az iPad felhasználók ezzel szemben csak 20,4%-kal gyarapodtak, őket a Nexus 7-esek is megelőzték 33% feletti aránnyal.

onswipe-tablet-data

Dél-Koreában természetesen idén sem állnak le a tabletgyártó gépezetek. Hétfőn a CES-en úgy tűnik három különböző Galaxy Tab Pro modell is bemutatkozhat. A legnagyobb 12,2 colos méretben kerül a polcokra, kisebb testvére 10.1 colos lesz. Mindkettő esetében a felbontás várhatóan megegyezik az új Note teljesítményével, azaz 2560 x 1600 pixeles lesz.  A Galaxy Tab Pro vélhető specifikációjáról korábbi cikkünkben tudhatsz meg többet.

Érdekesség, hogy a CES-en egy 8,4 colos Galaxy Tab Pro is napvilágot lát, ami nagytestvéreinek felbontásával valóban impozáns pixelsűrűséget mutat majd. A kis tabletet egy 4 magos (2,3GHz) Snapdragon 800 fogja hajtani. Természetesen mindegyik új eszköz Android 4.4 rendszerrel a fedélzetén érkezik.

84

Ebben az évben 100 millió tabletet szeretne értékesíteni a Samsung, ami igen ambiciózus célkitűzés. Valljuk be, ez a duplája a 2013-as eladásoknak. A vállalat teljes piaci részesedése jelenleg 22%, ezzel még mindig az Apple mögött jár. A tervezett 100 milliós cél elérése esetén azonban szorosan felzárkózna riválisára a dél-koreai gyártó.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá