A Samsung lett idén a legnépszerűbb márka a közösségi médiában

0 552

Csak idén több mint 14 millió új taggal bővült a Samsung hivatalos Facebook oldala.

Évről évre elkészíti a közösségi médiában legaktívabb, illetve legnépszerűbbnek bizonyuló márkákat és vállalatokat rangsoroló listáját a Starcount. Idén a dél-koreai gyártó, a Samsung nyerte el az első helyet, s ezzel olyan világméretű cégeket is maga mögé utasítva, mint a Nike, vagy a Google. A közösségi médiában mért aktivitás szempontjából legnépszerűbbnek bizonyuló márkákat rangsoroló lista első helyén álló Samsung, csak idén több mint 14 millió új taggal bővítette meglévő Facebook oldalát. Valamivel több mint 4 millió új követőre tett szert Twitteren, míg Youtube-csatornáján elérhető videóira, – az összesített megtekintések szempontjából – körülbelül 86 millióan kattintottak csak az elmúlt hónapok alatt.

A Starcount idei legnépszerűbbjeit felvonultató listáján egyébként a Samsung után nem sokkal lemaradva, második helyen végzett a Disney, míg a dobogó harmadik fokára a National Geographic került fel. Kisebb érdekesség, hogy a közösségi média tekintetében jegyzett népszerűségi adatokból kiindulva a Facebook csupán a lista nyolcadik helyét tudta megszerezni, kilencedikként ért célba az Instagram, és utolsóként a Youtube.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá