A Samsung átalakítja a marketingstratégiáját

0 483

Nem titok, hogy a Samsung hegynyi összegeket költ az eszközei reklámozására. Összességében annyit, mint egyes Androidos gyártók a teljes gyártási folyamatukra. A koreai média szerint a Samsung még tovább emeli a reklámozásra költött költségvetési határait.

A gyártó 38,7 százalékkal növeli majd az ilyen célokra szánt költségvetését. Ez átszámítva 889 millió amerikai dollárnak felel meg. Ennyit költöttek reklámozásra az első negyedévben.

Bár a Samsung már korábban is változtatott a reklámstratégiáján. A gyártó tovább csökkentette a beruházásait 1,6 milliárd dollárról 661 millióra. Az átcsoportosított összeget reklámokra, reklámcélú ajándékokra és kedvezményekre használták fel. A következő negyedévben is hasonló lépésekre számítunk a koreai gyártótól.

Ha azt gondolnánk, hogy a csökkentett keret azt jelenti, hogy rosszabbak az eladási statisztikák, mint voltak, akkor nagyot tévedünk. Nem erről van szó. Attól, hogy csökkenti a marketingköltségeket, még így is többet költ a Samsung az összes gyártónál reklámokra, és egyébként sem kell aggódnia az eladásai miatt.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá