Rekord mennyiségű összeget költött idén reklámokra a Samsung

0 499

Rekord nagyságú összeget költött csak idén marketing célokra a dél-koreai óriás, amely a legfrissebb jelentések szerint mintegy 14 milliárd dolláron tetőzött.

Szinte köztudott, hogy nincs az a pénz, ami a reklámiparban elegendőnek bizonyulna, különösen annak fényében, ha a világ egyik legnagyobb elektronikai vállalatáról van szó.

A Samsung az elmúlt években tapasztaltakhoz hasonlóan, idén sem spórolt, a jelentések szerint 14 milliárd dollárt, azaz éves bevételének mintegy 5.4 százalékát fordította kizárólag reklám-, és egyéb marketinggel kapcsolatos promóciókra. Összehasonlításképp, a legnagyobb riválisként emlegetett Apple, bevételeinek „mindössze” 0,6 százalékát költi hasonló célokra. A Samsung-vezér, JK Shin beszámolójában úgy fogalmazott, a marketingre fordított összegnek köszönheti ma a vállalat világszinten is ismert nevét, különösen az okostelefonok piaci szegmensében.

Kíváncsian várjuk a jövő évben is nyilvánosságra kerülő adatokat, már csak a Galaxy S5, és az új okosóra miatt is.

Te mit gondolsz a hírrel kapcsolatban?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nincs hozzászólás

Szólj hozzá